Måndag 22/12 -08 ---> Lite om helgen :P

mmm, en rooolig helg har jag haft x)
åkte till älsklingen i torsdags och var med han i skolan i fredags, sen stannade vi minsann kvar i vetlanda och, jaa, "festade" typ. Umgicks med några kompisar till han i alla fall; och det är ju alltid kul, haha ;P
sen, i lördags var vi i växjö och handlade lite, jonas shoppade julklappar men jag hade inga pengar.. haha, som vanligt var jag världens fattigaste xP
efter växjö åkte vi hem till min favorit stad i hela världen ---> HÖGSBYY!! :D:D:D ...NOT! Really hate it! x/ sen var vi här tills igår, för då skulle världens underbaraste hem, buhuu x'(

så nu sitter jag här själv (och hatar vetlandas skola för att dom inte slutar förrän idag!) och skriver i min blogg, och fan, så tråkigt jag har -_-'
så nu ska jag nog allt gå och ha lite roligt och spela GH, haha, jag är så nööördig xD och sen blir det nog till att titta på The Host och lite Mysteriet På Greveholm x)

Åh, och Köhler har gått och förlovat sig!! :D:D:D GRATTIIIIISS!! Till henne och mats :D:D


/L. It's A Must!


Kommentarer
Postat av: Maja

Fan vad gullig du är :) love you<3

2008-12-28 @ 15:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0