Måndag 8/12 -08 ---> SKIT!

Faaaaan vad dåligt jag mår!!! :'S
Orkar ingenting och allt är bara skit! SKIT! SKIT! SKIT!! :(
Imorgon är dessutom så jävla cepe, bara för att jag måste till skolan...
annars hade jag fan aldrig klarat av att gå! Mår så satans BAAAAD, orkar inte!! :(:(:(

Förlåt, jag är inte den som brukar klaga annars, men nu är det så in i helvetes dåligt, allting, så jag var bara tvungen att få ur mig lite av skiten här!

Nej! Nu orkar jag inte mer idag!
Klockan är 20:00 och mamma har hyrt Sex and The City The Movie.
Gör väl henne sällskap till typ halv 9 men sen ska jag fan gå och lägga mig och sova så satans - jävla - gott!

!
och Fan ta allt!

så känner jag nu.

/L. Orkar inte mer.


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Men OLIVIA! Hur är det fatt?! :S

2008-12-08 @ 21:08:08
URL: http://tang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0