Söndag 14/12 -08 ---> Citatet är lätt bäst xP

He-heey ;)
Kulkul att fylla år i fredags, kalas både då och på lördagen = mycket money, money, money till Olivia :D:D

Hahaa.. Ett härligt citat från i lördags(från en av mina smarta småbröder)
"Haha. Det här nyckelhålet ser ut som Pippi Långstrump!"
Jaa.. Ibland är det faktiskt roligt med småsyskon.. Haha xP

Annars har helgen tillsammans med Älsklingen bara varit otroligt mysig! :D
Jag Älskar Dig av hela mitt hjärta Jonas<3
ååh, jag saknar dig redan så extremt mycket, skönt att det är jullov snart så att vi kan vara tillsammans mer då i alla fall :D

Måndag imorgon = tillbaka till skolan.. :S
Tur då att vi ska spela Lasergame på idrotten så man vet att man har något att se fram emot :)

/L. Keep It Cheap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0