Tisdag 16/12 -08 ---> No more math!! :D

Blääähh på matte b!! hatahatahata, och skit! jag får säkert inte ens G!! :'/ (hade Naprov i matte idag om ni undrar över min panik) Fast nu är det i alla fall över! och nu kommer jag aldrig mer att läsa matte!!! :D:D:D:D:D:D

Snart är skolan också slut(för i år i alla fall), imorgon har jag då sovmorgon eftersom att matten är slut, sen är det foto och multimedia. När vi har slutat ska jag nog redigera min individuella film lite också :)
Sen är det slut för i år då :D För på torsdag har vi inga lektioner, typ byta julklappar och fika lite och sen ska jag nog åka till Virserum på kvällen :D:D

Saknar min Jonas sååå mycket
!! :'( Kan knappt vänta till helgen, jag håller på att längta ihjäl mig här hemma<3 Men i övermorgon är det ju lov och då ska vi mysa Älskling.. Jag älskar dig Jonas<3 Du är mitt allt, puss på dig<3<33 :*

mmm, och nu ska jag allt gå och sätta mig och titta på TVn resten av kvällen; Vänner och Simpsons = härligt! ;P

/L. Don't You Know Who I Think I Am?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0