Torsdag 11/12 -08 --->

Ooooo.. Olivia håller minsann på att baka :O
Fyller ju år imorgon så just nu gör jag lite kakor till kalaset, haha xP
(Så kommer jag inte till skolan på måndag så har jag förmodligen blivit kakförgiftad.. nej förresten, på måndag ska vi ju allt spela Lasergame (så då måste jag ju bara vara med!) på idrotten; trevligt, mycket trevligt :P)

Annars har dagen varit slapp som fan :D
Det började med att jag fick skjuts till tåget (alltid lika gött), dock har jag slarvat bort mina nycklar så det var ju lite jobbigt...
Jaja, sen var tåget försenat och ersatt med buss, bussen var överdrivet full och hade jag åkt med den så hade jag fått stå upp hela vägen till Kalmar, så den dissade vi. Tog en senare (20 minuter) buss istället, vilket dock gjorde att jag blev försenad.. och det gjorde att jag sprang omkring som en jävla galning inne i skolan och letade efter min klass.. Hade glömt att det var idag vi skulle ha samlevnadssamtal. Efter ca en timme hittade jag dom i alla fall till slut.
Så efter samtalen var det lunch ---> Julbord ---> MUMS!
Sen var det dags för rörlig bild men eftersom vi inte kunde filma något (stjärnan i vår musikvideo var inte i skolan) så bestämde gruppen att vi jobbade på som fan med redigeringen i en timme och sen skulle vi sluta vid 2, det fick resultatet att vi jobbade på som fan med redigeringen i en halvtimme och sen kände vi att det var dags att slute för dagen.
Jennifer gick då till sin buss och jag och Anna åkte in till stan. Jag sprang runt inne på H&M i typ 10 minuter och tittade på julklappar, sen gick jag till tåget och åkte hem... Satan! vad skönt att komma hem halv 4 idag!! :D:D

Imorgon blir det också rätt slappt ---> lucia på morgonen, sen "föreläsning" från en gammal elev från skolan på fotolektionen och sist ska vi gå och titta på en teater :D
Sen när jag kommer hem är älsklingen här och så blir det kalas, yeeiii! x)

Jaja, nu måste jag nog gå och titta till hur det går med mina
pepperkakor med mandel i(á la Annica)
och sen ringa Älsklingen och prata lite :D:D

/L. crushcrushcrush<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0