Fredag 9/5 -08 ---> Äntligen helg! :D:D:D

Wiiiee! :D:D
Nu är det äntligen fredag och helg igen :D:D
Sitter dessutom hemma hos pappa nu och skriver, alltid lika trevlig att vara här :)

Slapp idag i skolan^ ^
Först samhälle, sen ESV och lunch... Lunchrasten = Härligt att ligga ute i sooolen :D
Sen skulle man ju då försöka hitta Håkan (Lotsen) också, men det vet ju alla hur han är... Nästan helt omöjlig att få tag på... Men eftersom jag inte gick på lektionen även att vi aldrig hittade honom så hann jag ändå med 12.47 tåget, alltid sköönt att komma hem lite tidigare :)

Men nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer... Måste ju hinna ut och sola lite innan älsklingen kommer hit :) Hihi^ ^
Måste ju faktiskt passa på nu när det är sånt här härligt väder, Yeeeii :D

(Förlåt för att det blev så många " :D " gubbar i detta inlägget, men jag är faktiskt väldigt glad idag, hihi^ ^)

XOXO /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0