Måndag 12/5 -08 ---> Whatever :P

HejHej ;P


Nu är det dags att skriva ett inlägg igen :P Har inte hunnit i helgen för älsklingen har varit hos mig hela tiden :D:D

Så helgen har varit helt underbaar :D


Veckan började dock lite sämre :/

När jag gick upp idag och hade duschat idag då så kände jag att jag verkligen bara ville gå och lägga mig igen... Jag tänkte att det nog inte skulle göra så mycket, kunde ju liksom bara säga att jag hade "försovit" mig eller något. Men sen bestämde jag mig i alla fall för att gå till skolan... Big Mistake!

Min mobil har inte haft något batteri under hela helgen, men jag tänkte att jag skulle ladda den på tåget i alla fall... När jag startade den såg jag att jag hade fått ett sms där det stod att vi inte skulle ha lektion första timmen eftersom Håkan skulle på möte... Skitkul! Verkligen! NOOT!

Vad fan skulle jag då göra i 2 timmar när jag kom till skolan?

Jo, jag gick och satte mig i biblioteket och segade... Satt vid datorn tills jag tröttnade, sen satte jag mig i ett uppehållsrum och segade lite där istället.. Haha, fy fan så kul jag hade... Eller inte...

Sen skulle vi ju självklart ha prov idag också, i datorkunskap, Excel... Fiffan, kunde typ ingenting ju.. Hahaa xP


Jaja, nu har jag svenska i alla fall... Sitter här och ska göra ett skolarbete, men icke! Kan ju bara säga att det inte blir så mycket gjort... Haha :P


Och vad händer idag? Jag vet inte...

Får väl ge mig ut och springa lite (försöka vara lite nyttig) eller whatever...

Haha ;P

Är det speedway imorgon? Jag vet inte...
I så fall ska jag i alla fall dit! :)
Hihi^ ^

Ha det!

XOXO /L.


Kommentarer
Postat av: Jonas Nielsen

Eftersom du kan Exel så får du en fråga:
Vet du vad en Absolut referens är och hur man använder den? ;)

2008-05-12 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0