Onsdag 21/5 -08 ---> Reklamvecka...

Hej, länge sen jag skrev nu... men det har varit så mycket med allt :/

Anyways, (Torkel i knipa<3 x) så var det i alla fall speedway igår! Riktigt kul att gå och titta x)) Länge sen nu...
Fick ju träffa Älsklingen och lite andra också :D Så det var ju också kul :) Haha ;P

Imorgon = V.rum! :D
Fredag - Söndag = Danmark! :D
Fan, så härligt :) Helt underbart att få träffa Älsklingen igen :D:D:D
Jag Älskar Dig av hela mitt hjärta J<3

Reklamvecka = Bajs! (Förlåt för att jag är så omogen, men det är det bästa ordet att beskriva det med.)
Det blir verkligen ingenting av ingenting...
Hmm, och vad menar jag med det nu då? Jag vet inte...

Fan, förlåt om det är lite svårt att förstå vad jag menar ibland... Det kan jag också tycka... Alltså, att det är svårt att fatta vad jag menar... Är ganska dålig på att formulera mig... Eller, mmm, Jävligt dålig på det är jag... Haha xP

Men men... Får väl ta och gå och göra lite skitarbete nu igen...
Men ÅÅÅÅHH!! Jag Hatar fan verkligen reklamveckaskiten :@ (arg smilegubbe).
Men... Det måste väl (Tyvärr) göras det också :/
(
Shiiieet, många "Men" det blev.. Haha xP
Typ som dom där i Hitta Nemo som säger "Min, minmin, min, min" Hahaa, Fy faan alltså x'D fast jag skriver "Men, menmen, men, men" istället, hahaa xD
Det är tur att jag är så jävla, fucking normal, haha x'P)

Jaja... Skit samma nu...
XOXO / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0