Tisdag 13/5 -08 ---> Matteprov :/

Jaha...
Nu vet jag...
Ingen speedway idag...
Tur att jag inte hade hunnit gå omkring och vara glad för det...
Synd att jag måste vänta ända tills nästa vecka innan det är dags igen...

Men hur som helst så är det i alla fall tisdag idag...
Jaha, och vad menar jag med det? Jag vet inte...

Dagen började i alla fall med att sovmorgonen blev indragen eftersom vi skulle ha Na-prov i matte... KUL!
Eller inte...
Jag kommer bli jävligt nöjd om jag bara får ett poäng... Haha ;P
Sen skulle vi ha samhälle i en halvtimme... Jävligt nödvändigt...
Eller inte...
Dessutom har Torsås (samhällsläraren) kommit på en sjukt rolig uppgift som vi ska göra... En HEMTENTAAA!!! YYYEEEEEEIIIIII och WWIIIIIIIEEEEE!!!! :D:D:D:D
Eller inte...
Lunchen sen då = kalops, *urk :/
"Men då tar jag det vegetariska alternativet :)"
Tänkte jag...
"Det är nog säkert lite godare i alla fall..."
Men NEJ!
Det kan jag lova att det inte var...
Usch, det som låg i grytan smakade som om det var små gummimaskar eller något :/
FY! Säger jag bara.

I alla fall så har vi datorkunskap nu, fick reda på provresultatet = G+
Jaha, det var ju kul...
Ska göra ett arbete, uppgiften heter typ "Ett tänkt (enmanna)företag"
Får jag bara fråga... Hur roligt låter det egentligen? :O
Jaja, får väl se om det blir något av att arbeta med det snart... Kanske...

Sista lektionen = Engelska = Vi ska spela upp vår låt för dom andra i klassen men två från "bandet" är hemma idag!
Det kommer nog gå bra... Haha, nee, men det gör det nog :P

Efter skolan igår, på eftermiddagen blev dagen bättre = Stan med M och smsspam på tåget med M och L...
Terrade varandra ganska rejält med smsen gjorde vi xD Men fiffan, roligt hade vi i alla fall x')
Haha, men L förstod aldrig hur roligt man kan ha när man skickar gratis sms... Men det gjorde M och jag, såklart! :D

Mhmm...
Idag ska jag ... ? Jaa, vad fan ska jag hitta på idag? :O
Äh, det är sånt som märks...
Hihi^ ^

XOXO /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0