Torsdag, 8/5 -08 ---> Det första inlägget^ ^

Nu har jag faktiskt bestämt mig för att börja blogga^ ^
(igen... men det har ju inte gått så bra dom andra gångerna, haha)

Igår var Lars Ohly på vår skola och predikade... Kan ju kanske verka som att det skulle vara intressant, men icke! Jag tyckte verkligen att det var sååå tråkigt, höll (helt seriöst) på att somna, men satt ju självklart på första raden så det gick ju inte så bra att ta en liten tupplur då, haha :P Det hade nog inte sett sådär värst jättebra ut om jag hade gjort det... Haha ;P

Idag när jag vaknade tänkte jag bara:
Nääe, fy vad jobbigt! För det var då kom jag att tänka på det här:

I förrgår --> Ute och sprang elljusspåret (ca 2, 5 km) med mams...
Igår --> Sprang ca 2 km, tror jag (till tåget, men missade det i alla fall, haha xP)...
Idag --> Skulle springa ängörundan på sådär 2 km...
KUL! NOOOOT!! x/

Hur som helst så hade jag i alla fall tur idag för Hasse (idrottsläraren då) sa att vi minsann skulle paddla kanot istället för att springa :D:D:D
Då kan man säga att jag blev glad^ ^ Skulle aldrig ha orkat i den här värmen alltså :P
Så istället paddlade vi då från Fredriksskans till Kalmar slott (och tillbaka, såklart)...
Ganska jobbigt...
Lite träningsvärk jag kommer ha imorgon eller!? Haha xP

Oj, vilket långt inlägg detta blev... Men men, whatever... Haha :P

XOXO /L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0