Torsdag 16/10 -08 ---> Rolig dag. NOT!

Hej.
okej, denna dagen började ju bara som skit, med att jag mådde dåligt som fan, men jag tvingade minsann upp mig eftersom att jag var tvungen att gå på engelskan idag..
men när jag skulle gå till stationen blev allt bara ännu värre och min dag förstördes TOTALT!
ösregn är nu mitt största hatobjekt ever! fan säger jag bara, när jag kom ner till stationen var jag så jävla blöt att jag nästan började gråta, så det vara bara att ringa mamma som fick komma hämta mig. Hade ALDRIG gått så till skolan!
Sen tänkte jag åka till skolan med det senare tåget, men sen ändrade jag mig. Helvete, dessutom har jag haft feber hela dagen så det var nog lika bra att jag var hemma idag.
Allt blev dock lite bättre fram mot kvällen :) Skönt, så imorgon ska jag i alla fall till skolan :) Haha ;P


Just det, det är ju snart HEEEELG också!! :D:D:D
Så då får jag äntligen träffa Älsklingen imorgon<3 :)
Skit att man ska behöva åka på gymnasiemässa på lördag bara -_-'
Men annars blir det nog en myyysiig helg :D <3<3<3



So put your hands in the air and don't make a sound,
But don't get the wrong idea.
We're gonna shoot you.
And there's nothing in your head or pocket, throat or wallet,
That could change just how this goes.
No,  We're gonna shoot you.


XOXO :*
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0