Fredag 10/4 -09 ---> Lördag? :O

SMK på metro igår x)
Bästa inledningen på en spelning ever:

"Vi ska hämnas... Vi ska hämnas på alla dom som inte här ikväll! Genom att göra vår bästa spelning hittills! Vi ska göra vår näst bästa spelning någonsin... och så sparar vi den bästa tills nästa gång vi kommer hit!"

Hahaa, ja, det där är några riktigt härliga killar ;P

Det känns som lördag idag.. oo, kom precis på att lovet började ju igår :D
Fan så skönt med lite ledigheet nu x)

Mahaa, fan vad jag är bäst på att byta ämne...

Idag är det ju fint väder igen! :O Usch, sånt gör mig fedt glad!! :D

Nu lyssnar vi på HIM och Thrice x) <3
Silhouette och Paper Tigers - Fy fan! :D <3

Ska ringa Köhler och se vad hon gör idag :D Mahaa, roligt att ha henne hemma i Högsby, det gör det till ett lite bättre ställe med en gång x)

I'm Killing Loneliness With Yoouuoouuuoohoouuu!!!!! :D:D<3

/L. With The Warmth Of You Arms You Saved Me x)<33

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, jasså du tänkte ringa mig:)

2009-04-10 @ 13:50:23
Postat av: olivia

Haha, yess, det tänkte jag allt ;P

2009-04-10 @ 15:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0