Lördag 18/4 -09 ---> öööh, Lördag?

He-he-heej :)
Grill och feeest igår, typ x) Roligt vare i alla fall^^
Fast roligt, det är det ju alltid med Mörlundabor (Y) ;D

Såg den där filmen, Knowing, igår också - Typ 4 av 5 toasts, för dom sista minuterna flippade den ur lite, men annars var det en grejt film! Lätt att den rekommenderas i alla fall, Mahaa^^

Orkar dock inte med Oskarshamn idag.. Nej, nej, ikväll stannar jag nog allt hemma :)
Någon måste ju dessutom sitta och heja på Erik Billing ikväll... och Christian! :O Han får man inte glömma, särskilt inte när det är han som, ganska lätt, är idolen i Robinson i år... Hahaha, fy fan xD Han är så härlig, bara för att han är så jävla elak och lite smårutten mot alla - jag menar, till och med dom i hans egna lag - shit, det är rätta takter det, haha, det är ju sånt som gör det roligt att titta fifan x) Eller som när Billing stötte ut Mika förra veckan och dom började bråka, hahahaa, hon var en sån tönt! Gött att det blev hon som åkte ut xD Härligt alltså, jag gillar dom elaka! Det är min stil ;) Yess, det är alltså dom två, Christian och Billing, jag hejar på i år, jo, och han Lucas, läkaren, bara för att han är så lätt snyggast, Hiih ;)

Your eyes, followed me here.
Your eyes, seamless and sure.
They leave me broken and, in need of a cure.

Your eyes, followed me here.
Your eyes, sifting my soul.
They leave me broken hands, those diamonds from the coal.

Your eyes slit the throat, of all I know.
About myself and this life.
Silhouette lies.

And your eyes, speaking in tongues.
Vigilant still, filling my lungs.
Testing my will.
They leave me broken and, bruised and bleeding.

Thrice - Silhouette, oslagbar text x)<3

Nej, nu borde man kanske gå ut? Fedt naajs väder :D
Yess, nu ska allt dra med mig frasse ut ett tag^^

/L. Lalalalalaaa<3


Kommentarer
Postat av: Maja

du är fan dum i huvudet:P HATA CP CHRISTIAN:P

2009-04-18 @ 17:08:46
Postat av: olivia

Haha Köhler, jag vet att jag är det ;) och jag vet att du hatar han :P men fy fan, jag älskar han, han är så sköön, så jävla härlig stil x)

2009-04-18 @ 18:04:48
Postat av: Anonym

sv: haha :D ja!

2009-04-18 @ 21:25:20
URL: http://dramaquinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vann den hos lindablom.se

2009-04-18 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0