Måndag 13/4 -09 ---> Lo-o-ooovv x)

Vaknade runt 9 idag.. Livrädd. Drömde om det där förbannade aset Det hela natten! och jag, som tycker att clowner är äckliga även när dom inte är blodsugande-människoätande-vampyr-kannibal-clowner :S Somnade dock om sen och drömde om olika sorters drinkar. ? Hahahaa ;P


Skönt med lov idag :D Lite segt att inte ha något att göra bara... Fast så har man ju då snott Irene Huss filmerna av S så jag kommer väl sitta inne och titta på dom hela dagen om det inte finns nåt annat att göra :P ...Fast man vill ju verkligen uuut när det är så fint väder! Hah :P Äh, whatever, det löser sig^^


Hej vad trötttttt jag är nu... Usch, det är Dets fel - fan ta han! :'S
Tur att en massa bra M-m-m-m-m-muuusiiiique gör mig glad igen! :D<3 Mahaa xP

/L. Don't You Know Who I Think I Am!?


Kommentarer
Postat av: Maja

har du sett "Det" nu?:P fan jag såg den i somras hatar den jävla apan:P

2009-04-13 @ 11:55:15
Postat av: olivia

Hahaa, ne, har fortfarande inte sett filmen men läste ju böckerna! och dom är inte lite äckliga :S haha :P

2009-04-13 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0