Onsdag 1/4 -09 ---> Tågskämt? :O

Idag. Hade Kustpilen minsann fått en total makeover! Stolarna var hårda, så det blir inte skönt att sova på det nya tåget :( Men annars var det ju rätt fint med en ny look^^
Efter ett tag när jag satt där på tåget fick jag en askonstig tanke: "Det här måste vara ett aprilskämt"..... Hallå!? Smart tänkt Olivia? xD Ofta att dom skulle lägga ner så mycket pengar på det.. Mahahaa, Nej, jag är inte världens smartaste kl 8 på morgonen ;P

Annars har dagen hittills varit skönt händelselös.
Kåren här på skolan försökte sig dock på ett skämt. Sjukt dåligt!
Dom har satt upp lappar där det står typ att Kagg och Stagg ska slås ihop så det blir större klasser och blablabla, sen skulle man gå och skriva upp sitt namn på namninsamlingarna mot detta nere vid Kåren. Hahahaa, fy fan så dåligt! Det enda som är roligt är att man undrar ju om dom inte kan komma på något bättre? :O Hahahaa xD

Nej, nu ska jag fortsätta med min foto. Tråk, men annars får väl Lasse damp.

Vill ha helg. Med Chemical Vocation och Mörlundaboende. Nu tack! :)
Hej på er, idag är jag trött. Puusss :*

/L. Don't You Know Who I Think I Am!?

Kommentarer
Postat av: Maja

Du är så himla smart lind:P HAHA

2009-04-01 @ 14:46:22
URL: http://awesomedelux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0