Onsdag 22/4 -09 ---> En helvetes uppdatering.

Vem fan kommer på den briljanta idén!? Att lägga i cocos i den vegetariska gratängen!?
- "Jag vet! Vi slänger i lite av den här äckliga cocosen till vegetarianerna så blir vi av med lite av skiten i alla fall!" - Eller vadå? Följden av detta inte allt för smarta påhitt är att jag sitter här nu, hungrig som ett as och väntar, lite smått förbannad, på att Ingelajävel ska komma ner hit och ta närvaron så att jag får åka hem någon jävla gång!

Usch vad trött jag blir.. Ont i huvudet har jag också, eftersom att jag inte har druckit något jävla kaffe på hela jävla daghelvetet. Bläääää på allt!

Jag är inte glad just nu.
Nej, verkligen inte!

/L. Shape Up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0