Söndag 19/4 -09 ---> APUskiten börjar imorgon, oh no!

Har märkt att jag har gått och blivit lite smått beroende av att blogga, hah...
Just nu - typ denna veckan - är jag också smått beroende av The Darkness och deras I Believe In Thing Called Love och Love Is Only A Feeling. Underbara låtar, verkligen!

Åh, gud vad jag känner att jag Saknar en massa folk! Det är helt sjukt! Vill bara träffa alla!!
(Oj, Ursäkta det rycket..)

Imorgon börjar då första APUveckan och jag känner bara hur latheten väller över! Tror ni verkligen att jag kommer orka att börja gå upp sådär äckligt tidigt nu igen, efter en veckas segt slapplov, eller!? Nej, Knappast. Men det är bara att ta tag i det och tvinga upp sig, halv 6 som vanligt - Nej - Usch säger jag bara!

Lillebror Seb berättade precis att det finns ett djur som heter Sumpbäver...
Sen kom hans kommentarer:
Haha, kul att vara en sån! Typ - "vad är du för nåt?" "Eh, jag är en sumpbäver..."
...Jodå, smartheten ligger i släkten! Hahahaa!

Jaha, nu... Ska jag gå och titta på Pyjamas DVDn, mycket komisk måste jag säga... och det tycker jag eftersom att jag är en sån där som skrattar åt den där dåliga humorn á la David och Peter, Maha! ...och du kan vara en grävvling Seb! (OBS, internskämt!)

/L. Saknar... <'3

Kommentarer
Postat av: Maja

det din bror sa är något du och jag skulle säga;) och ska du se på bananer i pyjamas?:P

2009-04-19 @ 20:27:47
Postat av: Jimmy Tang

Vi slipper i alla fall AmEricas tjat! Och Irén-S snicksnack. :D

2009-04-19 @ 20:46:02
URL: http://tang.blogg.se/
Postat av: olivia

Maja: Haha, ja fy fan, det har du verkligen rätt i! ;) Nej, inte det, pyjamas är typ ett gammalt TVprogram med David och Peter :P



Jimmy: Ja! Det har du helt rätt i! Det är ju fett skönt i alla fall ;)

2009-04-20 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0