Söndag 5/4 -09 ---> Fedt naajs helg ;P

Jag kan inte beskria med ord hur sjukt bra min helg var. Kan bara säga att det var helt underbart att äntligen få se Chemical Vocation! :D<3
S köpte dessutom en tröja åt mig och fick den signad!! Så nu har jag en CVtröja med 4/5 autografer på! och lätt att en av dom är Pierres :D<3<33

Jaja, nu ska jag sluta tjata om det där, Hah :P
Igår var det fest. På ponny i Målilla^^ Festen var väl egentligen rätt seg och sådär men det var en sjukt nice massa härligt roligt folk där, haha ;) Så det var i alla fall lika kul som vanligt att träffa alla dom :D Träffade C också, så då blev ju kvällen lite bättre med en gång x) Men hemresan var nog ändå det roligaste ;) Mahahaa xD Kan tyvärr inte skriva om det här ;P
Lite mysigt att titta på film med C idag också ;) Lite äckligt dock att vi tittade på En Riddares Historia och att jag nyss såg att Heath skulle fyllt 30 igår :S
Hur som helst kan helgen sammanfattas som *fedt naajs mannen ;)
(*Köhler vet att jag säger så ibland)

Men fy - Är inte så lite trött efter allt nu :P Ska minsann gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon, tur att man har lite sovmorgon i alla fall, skönt ;)
Pussas :*

/L. Don't You Know Who I Think I Am!?

Kommentarer
Postat av: Köhler

köhler vet köhler vet;)

2009-04-06 @ 20:26:38
URL: http://awesomedelux.blogg.se/
Postat av: olivia

Köhler vet everything, mahaa ;P

2009-04-07 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0