Tisdag 7/4 -09 ---> Tragiskt xD

I lördags. Innan jag åkte till Målilla. Satt S och tittade på tvn. Satte mig i soffan och tänkte att jag ändå inte hade något bättre för mig just då. Såg att han bläddrade förbi kanalerna lite och stannade till på fyran, det som visades var Postkodlotteriet. En tävlande hade precis åkt ut och dom hade tagit fram en ny som dom började ställa frågor till.
Efter att jag hade sett dom två första frågorna:

Vilket av följande djur bor oftast i gryt?
A. Grävling          B. Blåmes
C. Myra                D. Älg

Vad är en klementin?
A. Korv                      B. Gröt
C. Citrusfrukt           D. Päron

Då reste jag på mig, tänkte på hur sorgligt det faktiskt var att ens ställa dessa frågor, och gick.

Händelselös dag. Fedt underbart väder. Älskar det just nu x)<3
Pussah :*

/L. Don't You Know Who I Think I Am!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0