Söndag 26/4 -09 ---> Aphelg som redan är slut!

Christian (om Jarmo) igår: "Vinner han... och sen röstar vi ut han... Så blir han ju ännu mer förbannad (Hahahahaaa), då är det ju bättre att han förlorar... För hans egen skull också..."
Fan vad kul det lät när han sa det.. Eller när han satt och tjatade på Jarmo, "Jag hoppas inte att du vinner" "Jag hoppas att du förlorar duellen" "Jag vill inte att du ska komma tillbaka" o.s.v. xD Fy fan, jag älskar hans stil! x)

Missade ju Robinson igår så det första Olivia gjorde på morgonen var att (först ringa ett samtal) och sen ta lite kaffe och sätta sig vid datan för att kolla in det missade avsnittet.
Det var nästan för bra igår, synd som fan bara att Billing skulle åka ut! x( Hejade ju på han, god dammit! Får väl fortsätta heja på Christian nu då, fast Jarmo är ju rätt grym han också.. och Lukas såklart! Hihi^^

Nej, nu ska jag inte tönta mig och skriva om Robinson mer...

The first flush of youth was upon you when our eyes first met
And i knew that to you and into your life i had to get
I felt light-headed at the touch of this strangers hand
An assault my defences systematically failed to withstand


The Darkness, My god I love them! <3 Love Is Only A Feeling <3

Usch, fatta att det redan är söndag! Denna helgen har gått alldeles för fort!
Fast nästa helg blir bättre, med Valborgsfirande(dvs - supande) och ledigheter på fredagen! Dessutom (fick jag veta igår) firas det förmodligen med dom grymma Mörlundaborna,
så det blir naaajs, Yez! Nej, känner att jag måste vakna nu... Gå ner och lyssna på lite musique, yess! Sånt gör en alltid piggare! Ha det nice! *Pusss!

/L. Your Eyes, They Leave Me - Broken And Bruised And Bleeding. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0