Torsdag 23/4 -09 ---> Darren!


Det är det här jag underhåller mig med när jag inte har något annat, bättre, att göra...

Estet treorna från Jenny Nyström hade dansuppvisning idag vid 10. Alla var så sjukt duktiga! Satt där och blev nästan lite avundsjuk för att jag själv dansar som en annan jävla kråka.
Efter lunchen och det gick A, J, D och jag bort till Maxi.. och det verkar som att någon bestämde att det blir Kenny Starfighter på bio imorgon? Roligt, i så fall har jag ju i alla fall något att göra och slipper åka hem till, ja, vad ska man kalla det... världens ände, kanske?
Resten av skoldagen går åt till att animera tankebubblor och små gubbar :)
och sen ska jag fan hem och äta pizza! Eller något... Det kanske är dags att åka ner till Oskesshamn och hämta plånboken - som har legat på polisstationen sen 1 April - snart?

Igår trodde jag typ hela dagen att det var tisdag, eller, alltså, jag tänkte inte så mycket på det, så blev rätt glad när jag kom på att det faktiskt var onsdag, en dag närmare helgen tänkte jag! och i morse, när jag stod i duschen kom jag på att det minsann var torsdag idag, vilket betyder att det är fredag och helg imorgon! Hihi, var bara tvungen att berätta det eftersom att det är så skönt att det känns som att denna veckan har gått så fort!

Måste också berätta om att jag fick ett mail för några dagar sen.
Mailet innehöll det mycket fruktade beskedet........

Hej!

Om ni vill titta på hur programmet blev finns det om du följer länken.
Jag har valt att inte lägga ut det på k-ramp utan på vår nya Rörlig Bild-server.

Det var en länk här också, men som vi inte tänker lägga ut ;) ...

mvh Peter


Mm, jättekul! Verkligen. Tack Peter!
Fy fan! Fyy faaan säger jag bara!
Jag ser ut som världens mest bortkomna jävla mupp! Hela programmet börjar med att L säger, Hej, och välkomna till Amp! Sen går hon ur bild och då är det min tur!
Illa, Olivia, mycket mycket illa...:
I-i-ikväll ska v-v-vi titta närmare på ungdom-m-marrsss fö-ö-rhållande till musik här i Kalmar! och så fortsätter det i några sekunder tills jag har pratat klart, då klipps det till L igen som då har satt sig för att intervjua gästerna.. och det går väl bra och sådär, men sen vet tydligen inte dom som sitter ute i kontrollrummet när det är dags för mig att prata igen! Nejnej, utan dom klipper till mig där jag sitter i trappan - helt oförberedd -, mitt i allt, medan gästerna fortfarande håller på att prata, och jag kan bara säga det - att jag var verkligen inte beredd på att synas i bild just då! Usch! Jag sitter där och tittar upp mot kameran, ser ut som en fet liten jävla muppjävel! Allvarligt talat, mupp är ett väldigt bra ord för att förklara hur jag ser ut just då,
just där, i just (vilket konstigt ord "just" är egentligen, hahaa) den situationen... FY!
Har ärligt inte ens vågat kolla klart på hela programmet än (som blev 20 minuter långt! Btw) men tänkte göra det ikväll, and i get "The Big Darren" (citat ur den underbara filmen Offside - betyder att man får rysningar, mahaa) av bara tanken!


- Blablabla... och tajt som en uggleröv...

- Mmm, mycket poetiskt och välformulerat Felix...

Felix och Hans i Wipeout i söndags xD


och här kommer en av dom bästa låtarna, just nu! :)

I'm writing again
These letters to you
Aren't much I know
But I'm not sleeping and
You're not here
The thought stops my heart

Finch - Letters to You! <3

Nej, nu är det minsann dags att fortsätta med bubblorna! :)

/L. I Could Be Everything You Need <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0