Onsdag 22/4 -09 ---> Rörlig Bild typ.

Har nyss visat runt två 9or från Falkenbergsskolan, visat dom hur kul man kan ha det här på rörlig bild och sådär... Haha, fan vad lurade dom blev! Nej jag skojar bara, det är faktiskt jävligt roligt med rörlig bild. Jag och DK visade våra individuella filmer från i år och vi tjatade på om hur roligt och hur slappt det är här och blablabla... Riktigt konstigt, det kändes som att man på något sätt ville få dom att börja här, helt weird.. Haha, nästan lite synd om dom som hade det svårt att bestämma sig för vad dom skulle välja redan innan, kan ju säga att vi i alla fall förmodligen inte gjorde det mycket lättare för dom, mahaa..

Ooo, jag bara måste pusha lite för denna underbara låten!

If I could take your pain away, Pain away
I would scream for you,
And I'll bleed for you, For you feel this way
So you'll never feel this way, Again
When you're in my arms, Again
I would scream for you,
I will bleed for you.

So put the weight on my shoulders,
And the pain in my heart,
Tie the knots in my stomach,
And let it tear me apart,
So I could be,
Everything you need.

Bleed For You av Hidden In Plain View! <3 (och den är inte lika emo som texten låter)

Jaha, så nu sitter jag här och skriver i min blogg, när jag egentligen borde sitta och arbeta med att rita små byggnadsarbetargubbar i Illustrator istället.. Illa Olivia, mycket illa.
(Gubbarna ska vara med i reklamfilmen, dom ska hålla på och arbeta inne i Victors mage och när han äter ett pommes och då dör dom av pommesets gaser, typ. Fråga mig inte var idén kommer ifrån, eller vem det var som kom på det, det var i alla fall faktiskt inte jag, även om det låter som något jag skulle kunna hitta på.. Mahaa)

Men som sagt, illa att jag sitter och skriver här istället för att rita på dom...
Hmm, jag får väl ta tag i det där praoarbetandet nu då. Hej på er!

/L. Silhouette Lies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0