Måndag 20/4 -09 ---> Idag var det en äcklig skolmåndag! :S

Jag älskar Filip och Fredrik!
Haha, jag vet inte om jag har påpekat det någon gång tidigare.. men så är det i alla fall! Dom är ta mig fan helt underbara! Så sjukt härliga programidéer hela tiden! Yess, Underbart!
Det vill säga att Söndagsparty minsann var ett mycket uppskattat program!

Har ni sett Talang 2009 bidraget Knäckebrödsdansen eller!? Helt sjukt! Svimmar fan nästan när jag ser det.. Så jävla pinsamt! Usch, vad jag hatar sånt! Hah...

Har kommit på att jag har väldigt många små kusiner, har nämligen varit på två kalas på två dagar, 6årskalas för W i O-hamn igår och 7årskalas för E i Berga idag! Hah.. Har även kommit på att det året när den allra minsta kusinen V fyller 15 är det året när jag blir dubbelt så gammal som han, nämligen 30! Allvarligt talat, det är som att vi skulle ha en kusin som är 30, nu när Seb är 15! Haha.. Okej, ingen big deal egentligen, lite kul bara, hah.. Eller.. kanske inte det heller, men... Äh! Lite onödig information bara, som vanligt...

God natt på er! Nu ska jag sova, gott och länge!
(Eller inte så länge, upp sådär äckligt tidigt imorgon igen!)
Puhuhuuusss :*

/L. Oh My God I Think I'm Blind! <3

Kommentarer
Postat av: anissa

jag hjärta filip och fredrik med! :D

2009-04-21 @ 13:12:57
URL: http://mademoiselleguedra.blogspot.com
Postat av: olivia

jaa du, dom är inte lite härliga ;)

2009-04-21 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0