Lördag 11/4 -09 ---> Växjönajs^^

Lördagen was Växjö med lite shopping, Donken och go-cart(hur det stavas) = SuperNaajs x) Köpte minsann en jättesöt lila kjol :D Den var verkligen jättefiin, hihi^^ köpte sånt där viktigt som rouge och nagellack också ;) Mahaaa, måste bara säga att go-cart är så fedt kul x) och jag äger alla, så lätt! eller inte... Hah xD

Yess, whatever :P Ikväll är det Robinson(som jag har börjat kolla på, även att jag sa att jag inte skulle göra det den här gången, hah) och imorgon är det söndag x)<3

Pusssaaaarr på er, alla söta människor :D<3

/L. Over And Out! ;)

Kommentarer
Postat av: anissa

HAPPYFACEEEEE! :D

2009-04-11 @ 20:51:18
URL: http://mademoiselleguedra.blogspot.com
Postat av: olivia

HappyHappy! :D

2009-04-12 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0