Torsdag 30/4 -09 ---> Oh nO.


Festen ikväll eller!? Uhum, That's Right! Mörlunda om några timmar, Yess! :D
Nu är jag dessutom pepp (som faen) på detta, har inte riktigt varit det förrän idag på tåget hem när jag började tänka på hur najs det är, hah..

Idag. Eftersom att det var KPTdag så var matsalen stängd. Jag, L och DK sa till Ingela-tant att det var så det var... Detta var tydligen nåt helt nytt för henne, hon hade tydligen ingen aning om det... Jag citerar: "Oj, that's a new problem" - uuu, cooling-Ingela alltså - Hur som helst så fixade hon då minsann fram lite pengar till oss...
Som hon hade varit och lånat av CP (Rektorn - Carl-Peter)! Som L sa: "Ofta att vår skola är så tattig, att vi måste låna pengar från rektorn liksom! " Mahahahaaa, då är det illa!
I alla fall så gick vi minsann sen och köpte kååårrvv och choklad för rektorns 100lapp xD

Jag tror att mamma såg det idag
.
Hon sa inget, blev bara tyst, vände sig om och gick härifrån. Fuck.


Hmm, aja, det är sånt där man får ta tag i när problemet tas upp.

No Sir! Well, I Don't Wanna Be The Blame. Not anymore.


Paramore - That's What You Get
<3

Nej - Nu ska jag peppa för ikväll, äta pizza snart också... Haha, idag igen, inte länge sen sist! Inte för att det gör mig nåt, fett gott ju! Om ni är i H-by nån gång, ät Shaloms Azteka, godaste pizzan här i alla fall ;) - och sen är det dags att packa och åka till Mörlunda och Karlsborg!
Pussa-ha-haass!

/L. Your Eyes - Slit The Throat Of All I Know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0