Tisdag 28/4 -09 ---> Färg.

Too Far Gone och Tummen upp på första dagen utan leggings under shortsen, Yess!

Hemma från skolan. Too sick.
Men imorgon blir det minsann till att fortsätta jobbandet med reklamfilmen! Det blir nog bra, om man jobbar lite extra mycket kanske vi blir klara? Hoppas, hoppas, hoppas! Äckligt bara att APUbarnen inte har KPTdag (studiedag) på torsdag, jävla särbehandling fifan!

Hängde på när mams skulle till O-hamn idag, kände att det var dags nu. Dags att hämta den där plånboken, ehe... Passade på att köpa hårfärg, när jag ändå var nånstans där det finns lite mer att välja mellan, och det blev en sån där mörkbrun färg igen. Hoppas bara på att det blir bra, tillräckligt mörkt och sådär... Dock inte svart, ehe!

Mö-hö-höörlundaa på torsdag, och resten av helgen! Det blir naajs, som faen!

Nej men usch på mig. Tröttna! Sitta här och skriva ointressanta saker i bloggen.
- Hej på er, dom kallar mig Nia!

/L. Fan, nu brinner hela skogen! Tss...

Kommentarer
Postat av: Maja

då kan vi inte ses om du är i mörlunda hela helgen=/

2009-04-29 @ 11:37:30
Postat av: olivia

:/ Jag vet.. Men om jag pallrar ner min feta röv till er nästa helg eller nåt då? :)

2009-04-29 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0