Tisdag 21/4 -09 ---> Fett Trött!

Trevligt, trevligt att ha börjat umgås med lite H-byfolk igen måste jag säga!

Reklamfilmsarbetandet går framåt! Det går mycket bra, filmade förut idag, vilket dock måste filmas om imorgon.. Så nu får Donkenpommesen minsann stå där inne i studion ett helt dygn och förpesta atmosfären med sin mycket illaluktande odör.. Hahaa! Så nu hoppas vi bara på att resultatet ska bli lika bra som vi har föreställt oss och att det ska räcka till för att komma till finalen och den mycket eftertraktade resan till Italien. Men jag hoppas verkligen inte allt för mycket på det, skulle bli så sjukt besviken om inget av Kaggskolans bidrag gick vidare i så fall! (Vår grupp får nämligen åka ner dit om den andra gruppen vinner, och tvärtom.. Så det är bara att hoppas, inte tro något, bara hoppas - dock inte för mycket, som sagt, haha)

Usch vad jag är trött! Fy! Har haft såna hemska sömnproblem i mer än en vecka nu! Det är sjukt jobbigt att aldrig somna före 1, när man försöker med det liksom! och att sen på det vakna runt 4 igen - varje natt! + Att jag har börjat gå upp tidigt nu igen! Fy fan alltså, detta kommer aldrig sluta bra!

Puss på er säger Olivia med det feta blåmärket som sitter kvar sen i tisdags, hah!

/L. From Underneath This Roof You Thought Would Keep You Sane! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0