Fredag 8/8 -09 sjundeiåttondetvåtusenio, hemma och bio imorgon.

Äntligen är man hemma. Hemma som i Högsbyhemma. och jag tror ärligt talat att det är första gången i mitt liv som jag faktiskt är glad över att komma hem hit. Whatever...

Imorgon blir det minsann bio, Sommaren Med Göran! Det känns verkligen som en Oliviafilm, ehe. Hoppas bara på att jag inte har för höga förväntningar så man blir värsta besviken men David och Magnus har nog aldrig gjort något som har varit riktigt tråkigt...
Yeah, sån humor har jag, världsklass! xD

Men uue, känner mig helt slut! Fifan, det tar på krafterna att tillbringa en vecka på öland med lillkusinen, typ världens galnaste och jobbigaste barn! och ändå, en av världens sötaste^^
Det kommer kännas fett konstigt att sova i min säng i natt. Det är nästan mer än fyra veckor sen sist jag sov här hemma. Bläh! Men samtidigt är det så jävla naajs!

Äh, jag ska nog bara gå och lägga mig nu, vet knappt ens vad jag har skrivit, orkar inte läsa igenom det heller. Kommer typ se inlägget imorgon och radera det men nu får det vara så,
så länge.

/L. Idag är det sjundeiåttonde och Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0