Lördag 22/8 -09 ---> :D:D:D ♥

Igår. Sjukt rolig kväll!
Orka skriva allt. Nej. Men det va fett kul i alla fall!
Kom dessutom in på KM och Vallen - med en kompis leg(är inte ens lika varandra) - sorry att jag tjatar om det men, ja, jag va minsann lite stolt för det, ehehehehee...
Yeah, hoppas på en(i alla fall nästan) lika kul kväll när jag fyller sen också (Y)

...
...

Sitter här och hatar mig själv lite.
La in ett album i iTunes biblioteket... När jag såg vilken genre det var ville jag bara dö. Jag som HATAR hiphop, va fan har hänt liksom?
Såg den där äckliga kommentaren lysa där, lite starkare än alla andra - rock, punkrock, hardcore och sådär - och ville bara radera allt. Men. Det kunde jag ju inte? Nej. Självkart inte för jag gillar ju skiten! Nä jag förstår mig inte på det här...
Btw, albumet, Lorentz & M.Sakarias - Vi mot världen. Vet inte om jag tycker att det är värsta hiphopen men vad vet jag liksom? Tydligen tolkar ju iTunes det som det så.

Men samtidigt är jag lyckligast idag!
För (äntligen) har en viss Karlsson och jag fattat att nu är det vi.
Inget mer "nej vi är bara kompisar" här inte :) och nu är jag minsann inte lycklig singel längre heller, nejnej, nu är det lycklig och i ett förhållande som gäller! Hihihihihiii :D

/L. Puss

Kommentarer
Postat av: anissa

det är ju toppen ju! :D jag väntar spänt på att få höra allt...ja, efter det som vi inte redan vet/fick reda på hos linnéa.. :P :) höhö

Ses imån!

2009-08-26 @ 18:21:08
Postat av: Emmy

sv :) ja vilken dag ;) ahahhha

2009-08-28 @ 23:27:50
URL: http://emmyblennborg.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0