Fredag 27/2 -09 ---> Då var det Metro imorgon då :D

He-he-heey ;)
"Slutade" visst tidigt idag ;P Det är bara så jävla skönt att det äntligen är helg nu igen, så då blir det lite svårt att hålla sig kvar i skolan xP
Oj, och jag gick och blev Facebooknörd igår typ ;) Har haft den hur länge som helst, men igår gick jag äntligen in på den och la till massa kompisar, hihi^^

Kalas för kusinen imorgon; fyllde minsann 15 år igår(Grattis på dig ;)..
Tycker inte det är länge sen jag fyllde 15, Haha ;P
Ooo, sen är det ju Metropol imorgon också!! :D:D Fan så pepp jag är på det nu! ;)
Satan vad kul det ska bli :D:D Synd bara att det är Petter och inte någon bra artist som kommer :/ Äh, skit samma, jag ska ha asroligt i alla fall ;)

Jo, och på tal om ingentig så;
Jag älskar Funeral For A Friend!! :D:D<33 Extremt massa kärlek till dom x)<3<3<33
Nej, nu ska jag minsann gå och äta lite taco -> Muuummmss på det! ;D

"Du måste va sjuk, sjuk, sjuk, sjuuk
Och du måste va blind, blin-blin-bliiind;
För du kan inte se, när löven faller ner,
Hur fuuul jag eeeeeeee"
;) Puss på Håkan typ ;D<3

/L. "You Wipe The Blood From Your White Weddingdress"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0