Fredag 6/2 -09 ---> Helg igen :D

Yes! Skönt med helg igen :) Sitter dessutom hemma hos pappa nu så det är en ännu bättre helg än vanligt x)
Mycket bättre att spendera sin helg här än i Högsby ju, blääähh på den skiten!
Skoldagen slutade ungefär vid halv 12 för mig idag, mådde fortfarande dåligt sen igår + en extrem huvudvärk :/ Så jag åkte hem vid kvart i 1 istället för kvart i 5 och det var ju i och för sig skönt men inte kul om det är av den anledningen.. sen packade jag lite när jag kom hem och efter det åkte jag hit nästan direkt :) Så jag kom precis hit, mycket trevligt att träffa resten av familjen lite också :D
Imorgon ska jag väl till Jonas, eller kanske i alla fall, beror på om jag mår bättre då :P Vill det i alla fall, saknar honom för mycket nu! :(
Hmm, och vad ska jag ta och hitta på ikväll? Typ inget, titta på någon film(tog med mig typ 10 st hit, haha) och vila upp mig så jag mår bättre tills imorgon förmodligen :P
Om jag inte orkar göra något annat då, kanske gå ut en stund med Frasse, eller något :)
Hursomhelst så ska jag nog gå ner och kolla lite tv nu, och leta upp någon bra busstid till virserum imorgon :D

Såg att de hade haft nytt bandsläpp(till Hultsfred då) på Rockparty förresten, synd bara att det inte var något bra. Eller inte något som man kände igen i alla fall, haha xP
Hittills är det alltså fortfarande Winnerbäck, Markus och (självklart) The Killers som kommer att få min uppmärksamhet på festivalen.. Fatta; Winnerbäck i 3 dagar! :D:D

Ja just det; Melodifestivalen börjar ju imorgon också, hahaa, så sjuukt fjantigt! Hatar det! Det är verkligen bara sån jävla skitmusik med såna jävla skitartister!! Hahahaa X'D

/L. "So grab on to your teeth and smile"


Kommentarer
Postat av: Elin

Winnerbäck <3

2009-02-28 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0