Lördag 14/2 -09 ---> Alla hjärtans dagmys :)

YES! Superhelg med mycket myys och nu är det looov!! :D:D

Ja, och helgen började ju då med tjejkväll hos anissa igår, "Kanonkul! 5 av 5 toasts!" :P
Vi lagade minsann fajitas och spelade "Galenpanna" och Singstar :D Sen tittade vi på lite film, Björn Gustafsson och Hot Shots :P ..men Ronja, DK och Emmy hade svårt att hålla ögonen öppna och somnade typ 11 :P

Sen idag (på alla hjärtans dag :)..) åkte jag in till Kalmar och så kom Jonas dit och vi var och tittade på bio (BOLT, asbra film! :D och suupersöööta djur :)..) och så var vi ju såklart och fikade lite också :) Jättesuupermycket myysigt :D


Ja, just det; Melodifestivalen håller ju på nu också...
LASSE! LASSE! LASSE! LINDH! LINDH! LINDH!! :D:D:D <3<3<3 BÄÄÄST!! :D:D
(H.E.A.T. var också bra! :)..och Markoolio är bara för söt ;P..)
Tanterna och Måns var lätt fjantigast :S lol på dom säger jag bara xP

Japp; Det har verkligen varit en superhelg på alla sätt,
men imorgon ska jag ärligt talat bara sega mig och njuta av att det är lov :)
Så.. Ha det bäst everybody! Vi hörss ;)


/L. "How Could I Believe, When This Cloud Hangs Over Me"


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Är ni tillsammans igen? Vad har jag nu missat, Julia blir besviken då ju :P

2009-02-15 @ 22:32:30
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0