Måndag 2/2 -09 ---> Frågesport och ledighet ;P

Hejhej ;)


Olivias helg då:


Fredag: Mycket mmyyys med Älsklingen :D Älskar dig Jonas<3<3 och även lite beställande av kläder, så nu väntar jag på att få hem lite nya "sommarkläder" :) Bubbleroom.se :D Det finns mycket snyggt där ;) Så jag köpte i alla fall ett par klänningar och svarta shorts, en tee, sen kommer jag fan inte ihåg mer, mahahaa xP Hittade mycket fint i alla fall :D


Lördag: Lugn dag men med 18årsfest i virserum på kvällen, jeeii, roligt med många trevliga(och några, inte så, trevliga) peoples :D:D


Söndag: Slappdag igen, med mys och Olivia-försök till att göra eget godis(det skulle ha blivit så kallad Maraboufudge, och det hade blivit riktigt gott om det inte bara hade blivit en enda röra, det blev bara en smet som fick läggas upp i en hög på ett fat, haha) ;P


Så är det måndag igen då, sovmorgon(en timme) och sen idrott, med akrobatik minsann, det gick ju rätt bra ibland, roligt var det i alla fall :P Så nu sitter jag då på Multimedian och lyssnar på Markus<3<3 och ska göra min frågesport, tror att den ska få handla om TBS, PATD eller Paramore :D


Ledighet imorgon :D KPT-dag<3
Så då kanske det är ett bra tillfälle att passa på och åka till Älsklingen :) Saknar honom redan helt sjukt mycket :/
Jo, det ska jag minsann göra, åka till min älskling och myysa :D:D <3<3<3<3<3

Hmm, måste hem till kusinen och sno hans O.C. säsong3 box snart också, haha xP det är bara så sjuuukt bra :D:D<3

Jaja, nu måste jag ta och bestämma mig om vad frågesporten ska handla om, hur den ska se ut och sen göra layouten osv, så, hej då, då, hörss ;)


/L. "You know how I do"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0