Onsdag 18/2 -09 ---> Tropic Thunder och The Cure ;P

Hey you! Du vet vad det hade varit för dag idag va? :) <3
Hey You! Du vet vad det hade varit för dag idag va? :)<3


Vaknade idag.. Av att det rann blod ur mitt öra!! :S Fatta att jag blev rädd då eller!
Men det gick över ganska fort, har bara jävligt ont nu x/

Jag och Sebbe såg den där filmen Tropic Thunder igår.. Haha xP Den var rätt sjuk, och egentligen var den bara väldigt dålig :P Men den var i alla fall jävligt rolig, jag satt och småskrattade lite nästan hela tiden ;P Haha, men den var så dålig att jag inte vet om jag skulle rekommendera den ens xP Men Jack Black och Ben Stiller are två of my favourites så ;D
Se den om ni inte bryr er om att den är helt sjuk och äcklig och bara vill titta på en rolig film, för den är rätt rolig ändå, fast så vet ni väl vad jag har för sjuk jävla humor ;)

Yes! Sebbe har även fixat Spotify.. Med fixat menar jag en av dom där gratisinvitesen :):P
Så nu sitter jag här och lyssnar på The Cure, TBS och MCR x) Även att jag redan har dom på datan, haha, fan vad onödigt..
Ah, kom på en sak; om det är någon som har ett förslag på någon ny bra musik för mig att lyssna på så säg det :D
Kom på att jag har lovat Kajsa att lyssna på Laakso nu medan jag skrev detta.. Så, nu gör jag minsann det! :D Du hade rätt, dom var bra^^ Surt att jag inte har upptäckt det förut ;P

Torsdag imorgon, and torsdag will bring many tears..
Begravning för en mycket älskad släkting.. Ja, det känns hårt :(
Orkar verkligen inte gå igenom det här också nu, det är så mycket annat.
Även om det är klart att detta går före allt.
Hoppas du vet att vi saknar dig; oändligt mycket :'(
R.I.P. Kjell, R.I.P.


/L. "Oh, Thursday Watch The Walls Instead"

Kommentarer
Postat av: anissa

hej! hoppas du har et brra lov (:

oh, kan du med skicka invites? (A)

Vi kommer sakna dig imån pluttan!

men ha...det så bra (?) på begravningen. :/

jag vet inte vad man säger, men ja, du förstår förhoppningsvis vad jag menar. (:

2009-02-18 @ 22:28:28
URL: http://mademoiselleguedra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0