Onsdag 25/2 -09 ---> Konstig, men glad ;)

Yes! Konstig dag idag.. Kan inte riktigt förklara vad det har varit, allt har bara varit jävligt konstigt helt enkelt.. Jag också, vet inte vad det har varit med mig, haha ;P

Fick nyss höra att jag tydligen inte är Olivia längre.. Ehmm, är det sant!?
Haha, jag tycker i alla fall att jag är samma människa som jag var för några veckor sen.. Men jag kan ju ha fel? :P

Läste något om att det var en tjej som hade blivit skjuten i huvudet eller något, men hennes löshår hade tydligen stoppat kulan och räddat hennes liv.. Haha, ja, där ser man ;P

Förresten, en fråga; Är jag gladare än vanligt? Har fått höra såna saker också, som t.ex. "Det är så kul att se dig glad Olivia" eller "Vad roligt det är att du är så glad".. Hmm, jaa, det kan nog vara sant i alla fall.. Men att jag inte är samma Olivia längre! Det var fan det dummaste jag har hört! Hahaa xP

Nej, nu måste jag allvarligt talat gå och sätta mig och dricka lite av det underbara giftet; Kaffe<3 För jag har inte druckit det på hela dagen, så min huvudvärk är inte att leka med! :/

/L. "And I'm Like; Yeah? Whatever!"


Kommentarer
Postat av: anissa

haha! then god bless the löshår (:

2009-02-27 @ 14:15:30
URL: http://mademoiselleguedra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0