Onsdag 4/2 -09 ---> :D:D:D

Kan inte säga annat än att jag är på sjukt bra humör just nu :D

Allt har bara kännts så himla bra ända sen i måndags x) (eller, okej, det mesta då :P)
Det började när jag satt på multimedian och det bestämdes att jag skulle åka till Jonas på kvällen :D
Efter multimedian då så skulle vi ha engelska men då funkade inte dom bärbara datorerna och vi fick sluta mycket tidigare! Så det betydde att jag slutade ungefär kvart i 2 och kunde åka hem med halv 3 tåget :D Eftersom att jag kom hem tidigare så kunde jag också åka tidigare till min älskling, så då var jag där vid 8 istället för att åka då :):):)

Igår så åkte jag då in till vetlanda med jonas och väntade tills hans första lektion var slut, sen gick vi in till stan och tittade i lite affärer, och jag hittade hur mycket snyggt som helst på JC och jonas hittade en jättefin tröja som han köpte :) Men jag handlade inget då eftersom att jag typ inte har några pengar xP Inne på Vero Moda sen så hittade jag ett par assnygga jeansleggings (RÖDA!) som jag fastnade för :P
Så när vi kom tillbaka in i stan (efter att vi hade varit ute vid donken (vi gick dit och tillbaka) och ätit lite), gick vi och tittade lite mer i affärerna och jonas köpte en ny piercing och efter det gick vi till VM igen och då köpte han leggingsen till mig! Jag är superglad för det älskling, TACK! :D:D
Sen gick vi och fikade, (mums på det cafét!) och sen åkte vi hem :P
När jag kom hem till högsby satte jag mig vid tvn och fastnade vid en film på 6an, "Accepted" hette den, jävligt rolig film, mahaa :P

Idag har också varit en skön dag, började med yoga (friluftsdag) från halv 9 till halv 10 :) Sen slutade vi och alla åkte hem utom jag och anissa, för vi gick minsann till simhallen(simmade 1 km :P), har känt mig väldigt nyttig idag måste jag säga ;P
Men när vi hade varit på skolan och ätit så åkte vi in till stan och köpte lite godis, vilket dock inte var lika nyttigt, haha :P Gick och köpte kaffe också och sen åkte jag hem vid kvart i 1, så jävla skönt att komma hem så tidigt (typ 20 i 2) och sen dess har jag verkligen inte gjort ett skit! asskönt :D

Haha, alltså, jag fattar att det kanske inte är så jävla intressant att läsa om vad jag har gjort dom senaste dagarna, men jag tvingar verkligen inte någon att läsa :)

Hjälp, ska till tandläkaren snart också! :S

/L. "Hej, nu kommer jag lukta klor i en vecka"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0