Torsdag 12/2 -09 ---> Engelska eller!?

Hejhejheej ;P

Kände mig allmänt jävla dålig igår på fotolektionen när vi skulle ha redovisning av dom 10 bilder som vi skulle ha tagit tills igår.. Jag hade 4. Duktigt olivia.
Dessutom är jag lite deppig (och känner mig ännu sämre) för att jag fick IG i slutbetyg i Arbetsmiljö och säkerhet... men jag kommer väl över det också..
Fast det var ju skönt att sluta vid 11 istället för halv 1 :)
Det resulterade dessutom i att jag, anissa och jimmy kunde börja tidigare på multimedian, och därför hann jag och anissa både gå och simma efter skolan (1 km; bra jobbat av oss) och så kunde vi ändå åka hem tidigare än vi hade tänkt oss, så det var ju skönt :)
När jag kom hem var jag tjock och åt chips och tittade på OTH(vilket i alla fall var lite bättre än jag har trott).. fast det gjorde ju inget eftersom att jag hade varit och simmat, tänkte jag xP
Lite senare tjatade jag lite på mams tills hon gick med på att (äntligen) färga mitt hår.. Tyvärr, så blev det absolut ingen skillnad alls överhuvudtaget! Eller jo, min utväxt blev lite ljusare.. jippie!! NOT! Så nu ska jag bara helt enkelt ta och glömma dessa jävla tankar på att göra det ens lite ljusare(eller rött då) och bara helt enkelt ta och färga skiten mörkt igen. När jag har råd då.

Nu, sitter jag på engelskalektionen och gör.. typ ingenting. Vi ska tydligen skriva något skit på någon skitsida som jag inte förstår mig på. Synd Olivia! att du inte fattar.
Oh no, detta blir säkert en sån där seg dag, med mediekommunikation efter detta och lång rörlig bild sen :/
Fast rörlig bild är ju jävligt kul, och idag ska vi dessutom göra första provsändningen av vårat studioprogram! :D Så det  blir säkert kul i alla fall :)

Men imorgon blir det bättre, då blir det minsann tjejkväll hos Anissa på kvällen :) Yeeii :P

Nej, det får räcka, nu måste jag försöka skriva lite på den här skiten vi håller på med...
Så, hej då! :D

/L. "I Heard You Say You Know Everything About Me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0