Torsdag 29/1 -09 ---> Ett nytt inlägg! Vilken sensation! xP

Heeyy, jag vill ju blogga... varför jag inte det då? Jo, för jag har fan aldrig tid. Men nu sitter jag här på en av alla dom så väldigt roliga Engelska B timmarna och orkar inte skriva på min uppsats (om "My top three fears") så då tänkte jag att nu passar jag minsann på att skriva ett inlägg ;P

Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så det här får räcka idag,
men på måndag kanske det finns något roligt att berätta om ifrån helgen :P

Förresten, Jimmy, snälla du; Hjälp mig med att göra en snygg layout, jag vill inte ha den här fula!!

/L. "You're so last summer"


Kommentarer
Postat av: Jimmy Tang

HIHI! Kanske det :D

2009-01-29 @ 11:04:52
URL: http://tang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0