Måndag 8/6 -09 ---> A Day To Remember, Homesick<3


A Day to Remember
s album Homesick är bäst. Lätt.
Har inte hittat en enda dålig låt på det. Finns bara inte.

Times will change, and there's nothing I can say to right all of your wrongs.
Just grow up, and pray we'll keep in touch.
You've turned your back on me for the last time.

I still dream of the day that I watched you choke
.
They'll act like I'm so crazy when they find you dead on my floor. Right now.


A Day To Remember - If Looks Could Kill


På msn nyss... Pratade om lördag, om Högsbydan och det...

Lind / en! / Amor vincit omnia et nos cedamus amori<3 säger:

Ne, men jag tror att några kompisar skulle komma
hit och festa lite innan vi drar ner till lanhagen xD

...Fan vad töntigt det låter när man säger det xD


och Ehe, ja, jag tyckte i alla fall att det var lite kul...
För det låter verkligen heltönt. Gosh! Vad jag hatar Högsby, det finns så sjukt mycket fördomar om byhelvetet och alla som bor här och tyvärr så får man väl erkänna att det mesta är precis så som alla tror. Jag vill inte bo här! Flyttar så fort jag kan! Ärligt talat. En av mina värsta mardrömmar är att bli fast här. Världens jävla skräckscenario!

Apa .

Fan ta skolcepet också. Orka göra skolarbetesskit som man ligger efter med NU liksom! Orka ligga efter. Nej. Nu måste jag gå och dränka mig! ... Oj! Kul skämt va!?

/L. Have Faith In Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0