Tisdag 9/6 -09 ---> Hej äckeltöntbild!

You Give Me Butterflies



Ibland har jag tråkigt. Nej. Jag har ofta tråkigt. Jag menar, väldigt tråkigt. och ibland roar jag mig med att ta flumkort. Sist blev det på mig själv. I min o-så omtalade och finaste älskade underbara snyggaste bästa tröja! Min I ♥ CV tröja! Den är det bästa! Måste köpa en till, likadan, som jag kan använda... Denna kan jag ju liksom bara inte ha på mig! För då skulle jag vara tvungen att tvätta den och då skulle autograferna försvinna och det vill vi inte!

(Hey! Jag vet att jag ser ut som ett totalmongo på bilden, och där har ni anledningen till att jag nästan aldrig lägger ut några bilder, och särskilt inte på mig själv då.)

Yes... Tänkte bara säga det .

/L. You Had Me At Hello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0