Söndag 28/6 -09 ---> Nahahaaaajjsss! :D♥

Fy sjutton vilken najs lördag det va igår! Hihi.. Soooool och fett varmt hela dagen, sååå underbart! Så då blev det massamassa solande, körde lite bil också(har äntligen börjat tycka det är roligt nu, heh) och på kvällen ringdes det till Viderholm och det ledde ju då till fééést, wiiie! Åkte till Målilla nån gång runt 11? Typ. Gick till Konsum, träffade på lite folk där, möttes av en inte allt för nykter Viderholm då, på cykel(som tjatade om att han skulle skjutsa mig men jag vägrade, efter 2 såna "olyckor" känner man sig inte alltid så pepp på det), så sen var det ju bara till att gå, ut till motrstadion, där puben låg. Jaha, och gissa vem som kom in där då!? Jo, Olivia Lind, Fö Fa An! och, ja - jag tycker faktiskt det va lite najs eftersom jag inte ens brukar våga försöka sånt där.. Plankade ju då in, under ett staket o.s.v., mahahaa xD Men det gick ju i alla fall bra, ehe. Där inne sen, träffade jag såklart på en jävla massa härligt folk, som alltid när det gäller Hultsfredskommunmänniskor, hihi^^ Kom väl hem till Mörlunda nån gång runt 3? Sen var det god natt och sov så gott, för faan. och idag vaknade man ju då till världens härligaste väder också, gick ner, åt frukost, upp, byta till bikini och ut och grilla(vägrar att kalla det för att steka.)! Låg där lätt i minst 4 timmar, så jävla gott! Fast nu ska vi till Högsby igen.. Usch. och äckligt att man ska upp och jobba imorgon också, bläh!

Men hej på er då! Ha det så jävla najs för fan för det har jag!
(och jag vet att jag svär för mycket.. Mahaa!)

/L. I Love The Bomb.

Kommentarer
Postat av: viderholm

alltid fest där ja är;P hehehe mörlunda i helgen?

2009-07-02 @ 23:43:36
Postat av: olivia

Hah, jo, jag vet ju det ;P Nope, helgen efter det tror jag^^

2009-07-03 @ 18:32:46
Postat av: viderholm

jasså du...hehe. då får vi ta ett par öla;P hehe

2009-07-04 @ 11:41:13
Postat av: olivia

Tss, det är klart vi gör då ;D

2009-07-04 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0