Torsdag 11/6 -09 ---> Smält choklad, chokladmousse och barnkalas. :)


Idag gjorde jag chokladmousse.
Med Marabouchoklad! Det blev ärligt talat typ übergott!


Chokladen såg fett god ut när jag hade smält den... Funderade starkt på att bara äta upp den som den var istället, och bara inte göra klart resten!


Bestämde mig dock för att göra klart det då = Bra beslut! För det blev helnajs, supergott!

Var minsann på 1årskalas idag också, lilla Adam fyllde år, så söttt! Hihi..
och Imorgon är det Mörlunda som gäller... Eller? Kanske stannar i Högsby? Bara för att det händer nåt här för en gångs skull och för att det blir så jäffla jobbigt att åka fram och tillbaka hela tiden annars xD Ska ju hit på lördag i alla fall... "För"fest hos mig då ju fiffan, så det är bara att komma och hälsa på ;) och sen - då jävlar - är det minsann Lanhagen som gäller!

Sounds Like A Plan.

/L. You Give Me Butterflies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0