Onsdag 10/6 -09 ---> Skolavslut.

Idag vare minsann skolavslutning! Med fotbolsstraffturneringwhatever och pannkaksätande, ja - lite onödig dag egentligen, men samtidigt helnice... Sista dagen i tvåan och det då va... Sista dagen som MP07C också... Mhmm...

Komma hem, sätta sig vid tvn - titta på O.C.(har äntligen lånat tredje säsongen och börjat kolla om på den nu!) ... Det är det bästa! Sätta sig vid datan - göra äckligt skolarbete som måste bli klart senast fredag ... Det är det sämsta! Äta biffteki(mams tänkte försöka sig på att göra det... Får väl se hur det går) ... Det är mums! Gå till sporthallen och titta på musikal med Linnéa och Emma - hoppas på att den är bra i år ... Det är najs!

Midsommarplanerna känns fett bra! Detta kan bli den bästa midsommaren hittills?
Fast allt är bättre än förra året. Det var min värsta midsommar någonsin. Till och med en av mina värsta dagar någonsin. Nej. Ingenting kan bli värre än det. Så det är bara att se fram emot den 18e när jag drar till Öland! och Inget ska förstöra mitt peppande! Wiiie!

BlaBlaBlah .

... And I can't help but to think
you're dead ten years from now

But so am I
...
At least my words march on
and all you'll be is a name,
scribbled on eroded tombstone

And all you'll be is nothing but a name
...

HerBrightSkies - Black Lungs And Dollarsigns

Blah. Nu ska jag minsann gå och äta lite...
Bara att hoppas på att inte bli allt för matförgiftad^^

/L. You Kept Me Paralyzed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0