Måndag 29/6 -09 ---> Jo.

Imorgon åker alla! Så då blir jag själv! Hjälp!
Är fan van vid att ha massa folk här hemma jämt...

Förresten, min mobil funkar inte för tillfället! Helcepe. Laddaren har bestämt sig för att den verkligen hatar mig så just nu går det inte så bra att ladda mobilfan.

"Lite Alternative" ju ;)

Har kommit på att denna delen av låttexten faktiskt är rätt najs, ehe^^

I close my eyes
I put my back against the wall
Put my glasses on
And I don't see no one at all

I'm in my own world

This is my life
And people try to shut me down
Put my music on
And those people don't make a sound

I'm in my own world


Space Cowboy feat. Chelsea - Falling Down
:P

Dricka kaffe och sitta och känna sig allmänt embarrassed...
Varför är jag så bra på att skämma ut mig? Vad är felet?

/L. Everybody Falling Down.

Kommentarer
Postat av: MAja

blir fest igen då=;)

2009-07-01 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0