Lördag 6/6 -09 ---> A Day To Remember<3

Jag är sjuk. Igen.
Det måste vara nåt fel på mig?
Jag är säkert en sån där som blir sjuk av allt, och inget.
Har aldrig några vanliga sjukdomar heller. Well, det är i alla fall inte allt för najs.
Den här gången är det nåt fel på min mage? Har typ kramp twentyfour/seven + känner mig hungrig hela tiden, men äter jag nåt blir allt bara ännu värre. Ända gången det inte gör ont är när jag ligger ner, på magen. Vad händer!? Weird säger jag bara. Men egentligen är jag nog helt enkelt sönderstressad. Har typ 3 uppsatser och en film kvar att göra och vi slutar på onsdag. Ja - Det måste vara det. Dåligt som fan mår jag i alla fall.

Hur som helst så(även att jag mådde apa) var studenten igår najs! Kusinen gick ut. Kan knappt fatta det, och nästa år är det min tur. Shit! Tiden går verkligen fort... Känner att jag låter som en gammal tant när jag säger så, men det är faktiskt sant. Om 6 dagar har det liksom redan gått ett halvår sen jag fyllde 17 och då är det bara lika mycket kvar till 18! Wiiie! Jag räknar dagarna... Hoppas bara det går lika fort...

Usch, jobbigt värre. Igår - Student, Idag - Kalas(för paps). Sånt som man måste gå på även att man bara vill lägga sig ner och, ja, inte vakna igen. Bläh säger jag!

Hey! Jag gillar A Day To Remember!

So run like hell,
Sleep with one eye open,
You can forgive or forget,
You will tell everyone the damage done,
Too bad you can't stop me.
You can't stop me now!

I’ll be there just to watch you fall,
So don’t push me. I got nothing to lose.


A Day To Remember - I'm Made Of Wax, Larry, What Are You Made Of

Fy satan vad bra den texten är! Åh, Jag älskar dom verkligen, fiffan!
och har dom gjort världens bästa cover eller? Yes. Kelly Clarksons Since You've Been Gone!

/L. You Should Have Killed Me When You Had The Chance <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0