Måndag 1/6 ---> Söndermixat inlägg.

Oj! Vad händer liksom!? Har ju inte bloggat på jättelänge(om man jämför alltså, hah)!
Men har ju börjat twittra nu och det då va, så då kan ni ju läsa där ;)

Äh.. Springbreak var i alla fall roligt som bara den, hihi!
Ge mig fler såna underbara dagar, tack! Ååh, det var ju så najs väder och allt! Me like!
Men nu får vi ta det lite lugnt ett tag... Till nästa helg i alla fall, för då är det minsann Högsbydan och då jävlar ska jag komma tillbaka hit igen och röja med härliga människor!

Egentligen är jag väldigt ledsen idag... Saknar så många så mycket... Det gör bara ont.

Jag gillar minsann Killerpilze, wiie! Det gör inget att det är på tyska heller, det är bara najs!

Ohne dich, denkst du kann ich nicht.
Da draußen gibt's ja noch viel mehr.


Killerpilze - Ich Kann Auch Ohne Dich
<3

Fan. Tyska är nog världens fulaste språk men dom är bara för bra, hihi!

Nu har jag gjort bort mig för världens bästa. Jag hatar allt just nu.
Du är ju finast. Ville inte göra så. Skulle verkligen ta tillbaka det om jag bara kunde.

Förlåt

/L. Melody

Kommentarer
Postat av: Maja

är det högsbydan i helgen?:O

2009-06-02 @ 13:06:22
Postat av: olivia

Nästa helg^^

2009-06-02 @ 21:09:24
Postat av: Maja

Aha, nu fattar jagxD

2009-06-03 @ 14:02:10
Postat av: olivia

Du är smartast ;D

2009-06-06 @ 12:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0