Fredag 26/6 ---> Mörlundahelgyeah! :D

Olivia: Ey! Sammie! Vet du att Michael Jackson är död!?
Sam: Va?
Olivia: Ja. Han dog inatt, hjärtstillestånd...
Sam: ... Hah! Den comebacken varade inte länge!

Ja, fy fan, ibland kan han också vara lite rolig, min lillebror!
Förresten är jag en av dom som inte kommer sakna honom(Jackson)..!

Höjdpunkten av dagens jobb: Skura element med en diskborste... Yess! Fan så kul! ...Apa.
Fast jag kunde faktiskt stå ut med det idag, bara för att det är fredag, eftersom det betyder att det bara är tre veckor kvar nu och efter det kommer lönen! Slutade dessutom vid 12, slapp gå hem och sen blev det sol och bad och nu åker vi till Mörlunda hela helgen, som alltid är lika naaajss! :D

och Hej! vad gott det är med Pucko-glass!

/L. Torn Apart At The Seams And My Dreams Turn To Tears
(...Ja. Jag har suttit och lyssnat på gammal - men bra - jävla musik.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0