Tisdag 16/6 -09 ---> Myysa!

We made promises we couldn't keep
And every night we couldn't sleep.
...
I set myself up for the greatest fall, of all time!
...
I miss you less, with each day you're gone


Matchbook Romance - The Greatest Fall (Of All Time) --> Superlåt, absolut!

Here I am
Looking down at the bottom of the glass
Is this all my fault that
I need a sign like shooting stars
To help connect the dots
And turn my cuts into scars?


Senses Fail - Garden State --> Lätt en av deras bästa låtar, den och Family Tradition!

Nu blire lite myskväll med mams, okej, jag vet att det låter lite lame men det är sånt man också mste göra ibland, hihi.. Äta ostbågar och kolla "I Taket Lyser Stjärnorna"(och jag vet att jag är lite efter som inte har sett den än, hah), sånt är ju alltid najs!

/L. Soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0