Fredag 13/3 -09 ---> OTH, Yes!^^

Usch! För "Erica From America". och Usch! För äckelgubbar som sätter sig framför en och luktar svett på bussen. x/ Blääh :'S
Allvarligt talat, jag fick typ ryck på Erica så fort hon pratade med mig på lektionen idag.. Sen kände jag mig lite dum, men sen ångrade jag mig igen och tänkte att det var rätt åt henne. Bara för att hon alltid ska vara så jobbig och för att hon alltid håller på och klagar på mig. Bara för att jag inte lika jävla duktig på mediekommunikation som alla hennes andra små favoritelever i F-klassen(inget illa menat mot dom^^, men det är sant), och bara för att jag inte är lika överabitiös som hon själv är. Nej, fy. Jobbig tant. Mahaa xP

Men en sak som gjorde mig glad var att Ronja minsann hade med sig OTHboxarna till skolan idag, så nu kommer det bli massa tvtittande i helgen, likie likie x) Hah :P Om jag kan övertala Henrik(som kommer till mig imorgon, JJEEEEIII!! :D<3) till att gå med på det då ;)
Fy satan, förresten, vad jag är pepp på att Panic&Action Tour kommer till Monokrom den 3 April nu! Det är fan nästan det enda jag tänker på nu ;) Jag kommer aldrig klara av att vänta så länge på det! Hah xP
En sak till som jag måste säga, skaffade minsann en sån där "Twitter" idag på fotolektionen^^ OliviaBL ;) Har dock gjort typ två inlägg hittills, haha ;P

Nattfotboll ikväll också^^ Så ska ta och ringa The People nu och gå dit sen ;) Vet ifan inte vad jag har där att göra, egentligen, men man kanske träffar någon rolig människa? :)
Puss på er, I'm outta here ;P

/L. "All I Need Is To Hear A Song I Know" x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0