Lördag 29/3 -09 ---> Aj på mina fötter! :S

Hej och jag hatar mina fötter, dom borde dööö! Alvarligt talat, bara att gå hem från stationen igår kväll var otroligt jävla smärtsamt! :S Men idag ska jag i alla fall bara vara hemma och ta det lugnt så hoppas på att det går över snart :P
Oj, fy, vad intressant jag började det här. Ett blogginlägg om hur mina fötter is killing me xD

I alla fall - Kan väl inte säga annat än att det var roligt igår^^
Först fest i Kristineberg och sen Sky på det (Y) :D<3
Fast resultatet idag blev ju då en väldigt seg Olivia med lite mycket huvudvärk, lite äckligt illamående och lite för jävla ont i fötterna. Så nu, och resten av dagen, blir det recovering med One Tree Hill, kaffe och sovande som gäller :D

Killing you
Might be the only chance I have of recovery
And I know it's so severe
As you knew it would be
The punishment it fits the crime

So let's take this knife and run it down your chest
Does this feel like love?
Here we are waiting...

The End Of Nothing, FFAF - Fedt mycket lololololooovvee <3

/L. Dont You Know Who I Think I Am!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0